Niecały tydzień temu uruchominoza została aplikacja „kupuje.to” – zaawansowana platforma f-commerce. Program to darmowa platforma aukcyjna, która działa w obrębie Facebooka.
Aplikacja ma stanowić alternatywę dla innego popularnego serwisu aukcyjnego – Allegro. Całość została zaprojektowana tak, by łączyć funkcjonalność konkurenta z potencjałem, jaki dają portale społecznościowe.
Użytkownicy „kupuje.to” mogą bez prowizji i opłat wystawiac i sprzedawać przedmioty, dowolnie ustawiać parametry licytacji, a także wykorzystywać funkcje Facebooka – m.in. liki i share’y do wsparcia transakcji kupna i sprzedaży.
Dodatkowym plusem jest przejrzysty i czytelny interface, który pozwala na ustawienie aukcji w szybki i łatwy sposób, zaś rozbudowany system powiadomień ułatwia przebieg transakcji. Aplikacja umożliwoa również wygodną i automatyczną lokalizację produktów, wykorzystując w tym celu Google Maps, zaś z poziomu wyszukiwarki Google Chrome – wyszukiwanie głosowe. Kupuje.to wykorzystuje ponadto dostęp do publicznych danych użytkownika, publikując powiadomienia na jego ścianie.
Kupuje.to dostępne jest w wariancie bezpłatnym, z zastrzeżeniem, że wystawione będzie nie więcej niż 30 aukcji na raz, lub abonamentowym - z poziomu panelu sklepów internetowych Tradoro. Ogólna liczba aukcji nie jest ograniczona, zaś korzystanie z panelu webshopu to koszt 30 zł / miesięcznie dla 200 produktów.
Aplikacja dopiero powstała, warto jednak zauważyć, że jest to jeden z pierwszych programów wspierających f-commerce. Trzymamy kciuki za rozwój aplikacji, zaś o kolejnych tego typu projektach będziemy was informowac na bieżąco.