Social Tools – aplikacje społecznościowe

Aplikacje społecznościowe – Facebook, Google Plus, NK

Z pomocą przychodzi sam portal, który na stronie zamieszcza kilka rad na temat tego, jak budować zaangażowanie fanów. Zdaniem twórców serwisu, idealny wpis na fan page powinien liczyć nie więcej niż 150 znaków, zaś w przypadku wpisów z linkiem lub zdjęciem – 100 znaków. Do zaangażowania i komentowania powinna zachęcać również publikowana fotografia lub miniaturka filmu. Ci którzy chcą wiedzieć jeszcze więcej mogą korzystać z wcześniejszych wersji poradnika.

 

W przypadku marek bardzo ważne jest również zachowanie ciągłości postów i spójności komunikacji tak, by budować historię marki.

A jakie są podstawowe wytyczne dla moderatorów?

 

1. Szczerość i autentyczność – inicjowanie zabawnych i angażujących dyskusji, które jednocześnie skłonią do dzielenia się umieszczanymi przez nas postami.

2. Ekskluzywna zawartość– informowanie o najświeższych wydarzeniach ze świata, premierach filmowych i płytowych.

3. używanie aplikacji „questions”  - celem wygenerowania feedbacku i opinii od fanów; na te

4. Aplikacje i wtyczki – warto korzystać ze wszystkich funkcji jakie oferuje Facebook, a te obejmują również aplikacje i wtyczki.

5. Świętuj z faceboowiczami – każdy awans, każda rocznica jest warta tego, by poświęcić się nimi z fanami na Facebooku, brak odzewu w zasadzie nie wchodzi w grę, zwłaszcza jeśli podzielimy się zdjęciami bądź filmami wideo.

Categories: Facebook

Leave a Reply