Social Tools – aplikacje społecznościowe

Aplikacje społecznościowe – Facebook, Google Plus, NK

Trudno byłoby sobie wyobrazić geolokalizację, która nie realizuje celów marketingowych m.in. za pomocą reklam. Przyszedł więc czas, by w ślad za Facebookiem i Twitterem, reklamy pojawiły się również na Foursquare.

Reklamy w formie promowanych statusów, targetowanych zgodnie z preferencjami ich odbiorców, mają się wyświetlać, gdy użytkownik będzie korzystał z wyszukiwarki serwisu. Targetowanie bierze pod uwagę lokalizację użytkownika, historię jego logowań, ale także logowań i rekomendacji jego znajomych.

Reklamy mają zachęcać użytkowników do odwiedzania nowych miejsc, zaś w celu optymalizacji systemu ich liczba ma być ograniczona do niezbędnego minimum. Obecnie trwają pracę nad rozwojem aplikacji, a sam program ma jak na razie status pilotażowy. Jest on testowany na terenie USA, przy udziale ok 20 firm m.in. Gap, Hilton oraz Best Buy.

Categories: Nowości

Leave a Reply